Käytämme evästeitä sivustollamme. Evästeet ovat selaimelle tallennettuja tekstitiedostoja. Toiminnalliset evästeet sisältävät tietoja, jotka ovat välttämättömiä sivuston toiminnalle. Tarkemmat tiedot kävijätietojen keräämisestä löytyy tietosuojaselosteestamme.
SFT Finntekniikka Oy
SFT Finntekniikka Oy on perustettu vuonna 1997 ja yritys on vuosien varrella kasvanut tasaisesti pienestä kylmäalan toimijasta kokonaisvaltaiseksi kylmälaitteistojen ja jäähdytysjärjestelmien kokonaisratkaisujen tuottajaksi.
Tämä on tarkoittanut monialaisen ammattilaisten joukon kasvattamista rekrytointien sekä oppilaitosten ja oppisopimuskoulutusten kautta tehdyn yhteistyön kautta. SFT Finntekniikan työntekijät koostuvat kylmäalan erikoisosaajista, joiden kohdalla myös varmistetaan jatkuva lainsäädännön ja standardien vaatima koulutus ja osaaminen.
Yrityksen toimintaa ohjaa luottamus ammattilaistemme tekemiseen ja toiminnassa varmistetaan, että heillä on aina kaikki tarvittava osaaminen ja työkalut laadukkaan työnsä tueksi. Yrityksen historian aikana ympäristövaatimukset ja digitalisoituminen ovat myös näkyneet voimakkaasti kylmäalalla, joten olemme kouluttautuneet ja huomioimme lainsäädännön vaatimukset ja hyödyntää yhä laajemmin digitalisuuden tuomia mahdollisuuksia asiakkaiden toimintaympäristöissä.
SFT Finntekniikka toimittaa, valvoo ja huoltaa kylmälaite- ja jäähdytysjärjestelmiä pääasiassa koko läntisen Suomen alueella ja tilasäiliöratkaisuja ympäri Suomen. Yritys myös laajentaa jatkuvasti toimintaansa yhä laajemmalle alueelle kaikkien palveluidensa osalta.


Faktalaatikko (2022)
5,00
Liikevaihto
M/€
26
Henkilöstön
määrä
3740
Työkeikat
vuodessa
85%
Henkilöstön
tyytyväisyys
25v.
Juhlavuosi
545
Asiakkaat
Mitä asiakkaamme saavat?
Asiakas saa SFT Finntekniikalta käyttöönsä laajaa kokemusta ja osaamista sekä joustavaa kokonaispalvelua, joka tarkoittaa asiakkaalle nopeaa reagointia ja helppoa toimimista yhden toimittajan kanssa, vaikka kyseessä olisi isojakin toteutuskokonaisuuksia. Yrityksen toiminta on tuottanut pitkäaikaisia asiakassuhteita, joka kertoo tyytyväisistä asiakkaista ja onnistuneesta pitkäjänteisestä yhteistyöstä. Yrityksessä on totuttu räätälöimään palveluita ja kuuntelemaan asiakkaiden tarpeita.
Asiakkaat ovat arvostaneet yrityksen tekemistä ja saamaansa kokonaisuutta.
